Friday, March 4, 2011

jalan2 wat hal kat tempat orang..

part 1

semalam siang..
aku terlebeyh rindu 
kat aunty2 sekalian..
iaitu bai n biha
aku pon ke bangi bertemu sekelian manusia
woooo
plan g tngok wayang
memang horrible giler
plan last minit
bkn plan pon
redaahh aje~~~

sampai alamanda
mula2
nak pegi cari tiket wayang
dari food court gadoh nak tngok citer ape
sampai masa queue dah nak beli tiket leh gadoh lagi
pastu decide la
kite karaoke je 
well i'm a good singer ok
hahahha
(puji diri sendiri sikiiitt~~)
da la pintu kat ground floor tu tutup
de construction plak..
haishhh
bertengkar lg nak kuar kot mana
sampai kat tempat karaoke tu
muka wat2 cun
bajet leh ngorat abang yang jaga counter tu
so tnye la bape sejam
then die jawab
" RM39.++ free 2 set snack"
what????
are u kidding me??
nak makan ke nak melalak??
memang turun balik ke wayang
la jawabnye
rabu wayang sorank baru RM6
melalak plak??
haishhh
xleh jadi~~

queue la balik~~
sambil queue 
bai aku n bia menjerit2
masing nak tngok muvie pilihan
errrrr
bising giler..
sampai orang suma pandang...
ok aku stop 
but 2 lagi princess still bertengkar
haiiyoyoyoyo~~
pastu decide tngok 
KEMBAR SIANG
i bet u all.
its a boring story ok 
a boring story come after cuti-cuti cinta
seriess.
n both movie aku tngok sebab si bai nk sangat tengok
nyesal doowwhh
but ada gak arr part2 yang klakar

ahh tunggu dulu..
masa dalam panggung wayang
masa part klakar 
kitorank gelak tak ingat dunia
sampai pakcik blakang kitorank datang dengan 2 orang anak die
keluar dari wayang tu
shiiitttt
malu la babes~
tp..
WHAT EVER!!
aku bayar RM6..
so suka aku la nak gelak macam mana
wakakakaka

but conclusion nye
aku rasa kos citer tu mahal sebab 
maybe dorank nak wat effect kembar tu kot
tp aku bagi 1.5 star je la...

lepas movie kitorank relex2
shopping time..
sambil tu kitorank pergi beli
big apple donuts 
wat hadiah kat sorank member kitorank nie
birthday die ari tu
nak beli kek xmampu
so beli donat 2 ketul je la..
hehehe
sorie my dear jieha a.k.a joe
hey2~~
big apple sedap ok~~
first class donat bagi aku~~~

me n miss biha

beast bai n beauty me
p/s: prasan x kat hidung beast tu de bandage sbb die nak hide jerawat yang pecah dalam kete aku..
eee sabar jelah..


part 2

dinner time
biha x joint sebab de klass malam
poor her~~
but ecah ikot
nak ajak nonoi die de job jaga court plak
poor nonoi..
xpe2 laen kali kite g diner sama2 errkk~~
g makan kat restoran sharifah
bangi seksyen 7..
si bengong bai bawak aku ikot jalan jauh
sabar je la~~~
padahal ada jalan short cut
naseb aku sayang ko bai~~
aku drive along seksyen 3 ke 4 tu
dgn speed 120 km/h
ecah cakap mcm naek roller coaster
and kebanyakan orang akan ckp bnde sama
sampai restoran...
bajet order different menu
leh la change2
but
silap arr weyhh
biler aku dah order lamb chop
jangan ada sapa2 minx~~
ppeeerrrggghhh
kalau bagi aku sekor kambing pon aku leh habis kan
hahahhaha
di atas meja
ngumpat orang sebelah
takot dengar kitorank berbahasa F..
hahaha
memang puas mengutuk orang
isu nye..
awek cun balak die ttuuuuttt
hahaha
and 
pakai tudung but pakai baju nampak ketiak
WHAT THE HELL!!
hahaha..
ok enough..
masa nak balik
drive along jalan reko
pastu de kete vios nie
dipandu oleh mamat giler n rakan2 die
masok lane aku x bagi signal
aku pon bg lampu tinggi
pastu die x puas ati
die bagi lampu tinggi kat aku lama2
tp~~
silap arr weyhh
memang aku balas arr
aku slow kan kete aku sampai 40km/h
hahaha
amik ko
merasa la bawak kete macam kura2
bajet ko laki aku gentar
ppiiiirrraaahhh
weerrkkk..

end of story!!

post signature

No comments: