Tuesday, February 8, 2011

berenang ngan kawan~

jelas sekali tajuk entry xde kene ngena nagn isi erkk
ok 
jom start story
OMG
aaaa
aaaaaa
aaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaa
ok shut up...
ape yang OMG nye
ok lets say..
hmmm....
yeayyy 
im going to be a photographer 
(yang x pro ler~~)
yes technically everyone do to be a photographer
but~~~~
ok stop speaking negro!!!!
ok berbalik pada story asal...
last wednesday
masa aku tengah2 sedeyh nangis2 macam kambing keguguran
(kambing gugur pon x nangis)
ada kol masok ke fon baru ku yang baru aku beli di lowyat sebelum kene halau sebab esok nye CNY and lowyat tutup awal, aku x kira nak jugak beli fon tu sebab ianya murah and kaler die purple and limited edition aku berdering ada orang kol 
(ofcoz la orang yang kol xkan elien plenet marikh kot kol)
rupa2 nya EJOY yang kol...
sbenarnya masa die kol tu tengah sebak2 lagi tp xpe cover lerrr suara nie 
and the conversation is to be like this

aku: hello~~~
ejoy:hello (lebeyh kurang macam tu la x bape nk ingat)
aku:haa..nape??
ejoy:weyh ko nak follow aku x??
aku:hahhh follow???......follow g mana??? (xcited tnye kot2 nak ajak kuar)
ejoy:bukan nak g mana2 tp nak x follow aku jd photographer?
~~~~~~~~

ok banyak lagi tp malas nak taip sebab point die dah de kat situ
(dasar pemalas)
yeayy...
akhirnye~~~~
 aku slalu la gak berangan nak jadi photographer macam aku slalu tengok citer american next top model nye photographer..
cooooooollll
dari mood sedeyh2 aku tros senyum melebar...
wahahaha
sbenarnye ejoy ajak join die skali sebab kawan die bukak butik and need a photographer (lebih kurang la story die)
so die memang nak pakai hok murah nye..so die pon tanye ejoy kot2 leh xcept tawaran tu...
ejoy pon ajak aku skali..naseb baek la ejoy seorang kawan yang aku leh anggap seperti abang (sebab die tua dari aku) seorang yang x lupa orang tepi2 die...
heeee
so tunggu ejoy kol lah kalau ada job..weeheeee
alhamdulillah..dalam sedeyh akhirnye dapat sesuatu yang boleh aku happy...
and and and and~~
ejoy janji nak ajar aku guna camera dengan lebeyh betol sebab aku pon mean hentam je pegang camera tu....so after this hope hasilnye will be more better then before...
so...
thank you very2 much ejoy....

someday aku akan dapat kan camera idaman aku 
and pose macam pro-photographer

nie la encik ejoy kite~~






gmbar nie masa lps sesi bergambar berangan ala2 model(dorank la aku x)

post signature

No comments: