Monday, February 7, 2011

i've turn myself to be a crazy girl

ok ini agak giler
biler aku mengaku giler
WHY??
hmmm....
susah nak terangkan
aku dah start nangis
after that aku ketawa macam orang sakit jiwa
then aku leh menjerit
n aku continue menangis
at first aku pikir aku sorank je yang mcam tu
then 10 minit lalu 
my BFF call  me 
and do the same thing..
OMG.
when we are kids, 
kitorank x pernah pon berangan 
one day we will call each other and cry talk about this matter
but facts......yeah 
kitorang menangis lama sangat2 dalam fon
after that ketawa bagai nak giler n my BFF jerit
nasib baek la it all happens dalam bilik
kalau kat public orang akan cakap kitorang nie giler
and it all because
MAN
i feel so bad toward myself
body minx maaf ye sbb slalu sedeyh n sakit



Broken Heart Myspace Comments

post signature

No comments: