Tuesday, October 11, 2011

sidungu dapat BE (aku lettew)


assalamualaikum
aceeehhh
pehal nie kan

first skali aku nak berterima kasih
kepada sorang blogger nie
kerana entry beliau
(beliau tross aku kasik)


aku sbenarnye 
buat blog atas dasar maen2 jerk
tempat luahan perasaan
tempat nk berangan
then niat pasang nuff pon sebab suma orang pasang
hahahahhaa
lepas tu biler
phat bagi taw die dapat BE
aku pon heran ape tu BE???
aku pon tanpa segan silu bertanye
and owwhhh
rupe nye aku pon de laa BE
nak tengok x??
nak rasa sonok laa ada BE
hahahha
boleh x ckp mcm tu
hehehhehee

yeeaaayyyy
alhamdulillah
ada gak peluang merasa BE nie
rezeki kot =p
slama ari nie tngok jerk orang dapat BE
lepas nie leh la kumpul banyak2
leh bayar berok nie
hahahahaha

tapi yang penting BE aku x sebanyak korank2 la kan 
huuuuu

post signature

2 comments:

N'Craft said...

bak sini ckit be tu datin. hihihi

Datin BERSERI said...

:well be nie nk wat kawen la :ape