Monday, May 16, 2011

suatu ketika dahulu aku di teknik gombak~

sapa nk tngok wajah aku yang dolu2
wakakakaka
biler aku tngok balik muka aku sendiri
rasa mcm klakau je weyhh
ini ape yang korek-korek kat blog mereka2 yang tomei2
hahahahahahaa

gambar aku masa skolah dulu 
gambar aku kat teknik gombak je ada
paling huduh la weyhh
venci2~~ *actually benci
kahkahkah



kat atas nie suma masa aku form 4
ada orang kata 
"weyh~ pehal dorm ko macam kedai dobi??"
haaa memang~~
paling clear pon mmg x lama..
dari pukul 7.20 pagi sampai 3 petang
sebab memang kene clear kan dorm
kalau x memang naa'aam la suma baju2 ko..
ini kat dorm F2~~
i love u larh suma2~~
______________________________________________






ini pulak masa form 5
dalam ramai2 budak kat block F..
aku sorank je kene pindah block ke block G..
sebab nya aku paling nakal..
kalau ari jumaat tu memang aku la orang pertama ketuk pintu umah warden mintak balik
kahkahkah
last2 die bosan x tahan aku kene pindah block
mula2 memang cedeyh sngt..
tp~~~~
harap maklum erk~~
aku akan wat onar dimana2 saja aku dicampak kan
kahkahkah

aku ingat lagi aku intai umah warden
ya allah
aku nampak bnde yang x sepatut nya aku nampak
aku nampak die wat tttuuutttt...
*kepada mereka2 yang 18 thun ke bwah korank wat2 xtaw je erk

aku batch 2007-2008 teknik gombak

utk sapa2 yang dak semteg yang terbaca ini..
aku nak korank taw
bilik prep block F&G
aku yang cat aww..
jangan maen2..
kahkahkahkah


post signature

7 comments:

ZalikhaZaini said...

kahkahkah...asl tdg ko macam labuh der?? newayy..rindu mase zaman sekolah..tapi kite still sama2 kan sampai skrg..haha

Datin BERSERI said...

labuh ke weyh???
haahahaha siyess aku x sedar itu...
kahkahkah...

aku rindu semteg....
wakakkakaa

Jieha mohd said...

hahaha muke sunyi aina ! ^^

Datin BERSERI said...

muke sunyik ko kata..kahkahkah

Unknown said...

hahha..skodeng umah warden tu yang nak tergelak...nakal juga awak...

Datin BERSERI said...

hahahah....
kegemaran tuu~~~~

sapa soh slalu rotan kitornk dulu..kakakaka

D'ya Marshmello said...

sy budak teknik gombak! Tahun ni last batch! Sy batch 2012/2013. Do visit my blog http://miss-dya.blogspot.com