Friday, May 20, 2011

DB dengan cinta???

SAPA NAK COUPLE NGAN DB??? 


biler aku bicara tentang cinta????
kahkahkah

lepas dengan sejarah hitam 
yang pahit macam sayur tu
*sbb pe sayur?? sbb aku x suka sayur
aku da x berani nak ungkit tentang relation

kalau ye pon aku nk IN RELATION semula
itu adalah kerana aku sunyik
dan bosan juga~~
memang xde maknenye aku nk LOVE2 ni~~~

ok
 kepada bakal DATO' BERSERI
DB nk g taw korank
jgn la simpan harapan 
nak bagi aku LOVE2 korank erkkk
kalau ye aku nagn korank pon sebab saje2


waaa giittuuuu

mengambil masa yang panjang la kot nk licin kan parut kat hati nie
*pehal aku nie bermadah2 plak..


truly heart broken~~


post signature

6 comments:

Timun Laut said...

sabooo je leee...

btw,
comel belog.

=)

Ila said...

jgn dilayan luka dihati..biar luka bercinta dr tak pernah bercintakan...

Aida Omar said...

jangan mainkan perasaan orang tau..
hihi..

Datin BERSERI said...

TL: thanx yee..weehaaa

ila: bercinta?? waa serik2~~~

AO: mana ada maen kan prasaan..kan DB g taw awal~~~ hahahah

Khairil said...

kubasuh luka dihatiku dengan airmata...teringat lagu tu la...

cik sakura said...

kena byk bersabar ni..hee