Saturday, May 7, 2011

pwtc gempak starzz GEMPAK!!

 according to my last post...
maybe ada yang ckp 
"ye ke femes kartunis nk mai dtng malaysia yang kecik nie"
ok bagi korank2 yang nak tengok suasana kat pwtc 
masa suma pelukis komik terkenal nie mai malaysia
ok nie ada la video yang aku korek mana entah..
ok sah ini mmg video nampak pintu dewan tu masih lagi terbuka
masa aku masok tu plak
punya la nak jumpa ngan kaoru
pintu dah tutup SEJAM awal sebab memang ramai orang
aku merayu ngan wokers GEMPAK STARZ
mula2 mmg pg mampos dorank nak bagi aku masok
tp merayu punye merayu
kitorank tetap x dibenarkan masok
last2.....
aku maen redah masok masa dorank bukak pintu 
untuk kuar kan sapa yang dari dalam dewan
akhirnyeee aku berjaya selinap masok!!!
kitorank orang terakhir masok dewan dengan menyelinap masok!!
teruja la weyhh~~




post signature

No comments: