Wednesday, March 16, 2011

da xmampu nak BW and cik EPAL singgah DB la weyh!!

ok biler dah masok ke tengah2 bulan
perkara paling aku geram adalah
berokband smakin slow
ok!!
aku bukan lah anak datuk or tansri 
yang mampu pasang wireless kat dalam umah
(sbenrnye orng biasa pon pakai wireless skng nie)

aku mampu pakai berok je kat lappy nie
tergantung2 hahh berok nie
benci aku!!
biler dah awal2 bulan syiok BW
da tngh2 and akhir bln nie
mmg xpat arr nk BW lg
dengan page2 yang sarat dengan widget semak tu
memang sorie arr nk BW time2 kritis mcm nie
hhaaaiiissshhhh

onemore2
tadikan aku smpat gak arr usha blog sndiri
(bkn td je mmg slalu)
aku suka review comment yang masok
so biler last entry aku dua hari lepas
nampak ada one comment bertambah
so aku pon bukak la comment tu
guess what??
cik EPAL komen la weyhh!!!!
ppeeerrrggghhh
tross batak aku jadi nye
giler la weyhh
slama ari ni
aku dok pikir
"die nie mcm sombong je"
ye la kan die kan fashionista blogger
but aku slalu la g update kat blog die
ternyata sangkaan aku tersasar
sorie erkk cik EPAL!!!

so!!
sapa2 yang rasa aku nie terlebeyh over 
sila muntah darah erk!
pastu leave je page aku nie
agak2 menyampah ngan ayat2 bajet aku
leh la tinggal kan page aku dgn segera


*DB = datinberseri


post signature

1 comment:

wanythyra. said...

yea , dtg cny nak v0te lagi :)