Thursday, March 10, 2011

award for 300th follower

err...
actually aku mcm xde isu
so biler tngh rajin BW
follower pon sampai ke tahap 300+
tapi
masa ke follower ke 300
tuan punye blog tu ade request
minx award
so
aku yang kerajinan nie pon 
edit la gambar ku yang cun nie
(cun ke?? tumbuk kang~)

kepada follower ku yang ke 300


this award memang yong edit khas untuk awak
trima kasih sbb sudi mengfollow blog yong yang serabai nie

kepada follower2 yang laen pon thank you banyak2 la sebab sudi membazirkan waktu anda follow blog yang x berpaedah nie
hahahahaha

toooiinnnkkk
so xmo bnyk bunyik
ini die...
tarrraaaa



ikut taste aku je ltk gmbr sndiri dlm award...
ahh dulik ape aku..
aku yang bikin bukan korank~

post signature

3 comments:

ichsan afriadi said...

selamat :)

Anonymous said...

Ya, mungkin karena itu

Datin BERSERI said...

jadahnye mungkin kerana itu?