Friday, February 18, 2011

saham jatuh!!

WARNING!
entry ini adalah untuk hilang kan bosan semata2
xde kene ngene antara yang wujud atau tidak

aku baru naek kan isu kat kawan aku pasal saham jatuh
(bajet je lebeyh)
nak taw saham ape??
bukan BSKL or saham syarikat2 besar
but ini 
saham diri la weyh
(wakaka sumpah bajet)

masa dok maen koment2 kat FB 
tetiba lak timbul isu
teman tapi mesra
(bajet mulan jamilah)

hahahhahahahaha

sumpah terkejut mak yeh aku jadinye
ada ke aku kene gosip ngan cik zaquan
(mmbr klass kat skool dulu2)
memang la diakui sekarang nie slalu gak arr chating ngan die
actually nak minx pendapat seorang lelaki
almaklumlah orang baru2 break nie

agak slalu gak arr kitorank menggila
(die arr lebeyh aku biasa2 je =p)
pastu leh plak timbul isu 
teman tapi mesra
banyak plak spekulasi yang kuar
(perrgghh ayat xleh bla arr plak)

kitorang saling tuduh menuduh punca saham jatuh
bla arr aku punca!!
hahahahaha

and tadi plak
ada lah sorang kawan aku nie
actually aku leh anggap sebagai abang
die slalu amik berat bout aku
time kasih 'abang' man
(geli lak aku panggil ko abang)

beberapa malam yang lepas
ntah ape ntah mimpi die
dapat kol free
gayut ngan aku sampai subuh
woooo
memang sampai terhengguk2 la aku
die siap leh mlantak meggi 2 bungkus 
hahahahahahaha

malam tu
aku wat confession yang agak mlampau gak arr
huuuuu
confession bout admiring someone
 he know and i know him
aaaaaaaaaa
skali lagi saham jatuh menjunam!!
(xde kene ngene kan..ahh layan je!)

hope sangat2 
die x g taw kat 'orang' tu
hahahaha
kalau x!!!
malu la siott~~

lagi satu..
kitorang member
if he know my feeling towards him
itu bakal jejaskan persahabatan

actually aku memang de feeling lama da ngan die
before2 aku kenel ngan buaya tu lg
but masa ngan keparat tu
bajet nk jd a loyal gf
last skali hampeh!!

macam ape ntah skang nie life aku
huru hara
da macam berterabur arr
(xde ayat nak susun nie sbnarnye)

p/s: nie still dalam mood excited sbb nurul badiah visit page aku siap koment tu weyh~
wooooo
jgn jeles ye suma!

post signature

No comments: