Friday, February 4, 2011

perigi cari timba & second chance

perigi cari timba??
salah ke??
aku telah menebal kan muka n telah pon menoreh muka kat jalan raya
aku begging to my ex mr. buncet..
owhh
memang rasa sangat2 malu
before aku kol die memang seram sejuk satu badan
mengelatar la jari2 nie
begging to start again after alot of mistake that i have did before
but..
unfortunately he never care me anymore
feeling dumped~~
memang susah sangat2 nak lupa kan die..
xyah arr citer macam mana condition aku 
worst giler
sangat2 terok
first love la katakan
but
the important thing is
aku bukan jenis yang patah tumbuh hilang berganti
biar la ape orang nak cakap
aku ni bak perigi cari timba bcoz merayu kat die or what ever
tp yang aku taw, aku sayang sangat kat die..
and it is hard for me to forget the memory that already created..
maybe sapa2 yang pernah bace older post aku
taw yang banyak perkara aku berangan bersama die
but at the end it become nothing
aku missed giler kat die
sangat2 lah missed...
sama kan umpama perigi cari timba?
aku xkesah ape orang nak cakap
sebab dulu pon siti khadijah melamar nabi muhammad s.a.w.
jadi..kenapa aku x boleh setabah siti khadijah berani kan diri..
mungkin tahap keyakinan aku x seperti siti khadijah
tp aku taw aku mampu lakukan seperti die..
tp akhirnya aku kecewa..
sebenarnya..
jauh sudut hati aku,
aku menyesal sangat2 dgn ape yang berlaku..
tp aku x dpt keluar dari mimpi yang berterusan yang bakal menghantui aku seumur hidup
aku sangat2 sayang kan die..
huhuhu
dah 3++ minggu aku memakan diri sendiri..
aku cuba ubati dgn senyuman tp akhirnya menangis jugak la aku
 saat sebelum mata terlelap dimalam hari
perasaan aku sangat2 la kecewa, sedih, menyesal, sunyi n merindui..
aku maw kan ari2 hujan
so biler lepas aku menangis xde sape sedar
sebab aku boleh buat alasan selsema
but facts i'm just crying like crazy..
kenapa aku x diberi peluang kedua??

KENAPA??

adakah aku xlayak untuk itu??




Broken Heart Myspace Comments

I hope i can fixed everything and get out from the nightmare i've created



post signature

No comments: