Thursday, February 17, 2011

i cant believe nurul badiah visit my page!

ok ini macam over excited
yeeeaaayyyy
she's gorjes
nampak sweeeeetttt sangat2
sapa die??
she is nurul badiah
woooooo
and ptng tadi die singgah ke blog aku
wwweeeeeee~~~~
xsangka la weyh
aaaaaaaaaa
aku memang la rajin sangat2 singgah menyinggah blog2 orang laen
but this one blog akan sentiasa aku singgah and nanti2 kan update die

IMG_1633

biler borak ngan member2 aku
kitorang kalau talk bout blogger2 yang popular
they will say
they love to read
and ramai lagi la~~
(actually mls nak naip2 lagi =p)
but me
i'll always say
"aku suka baca nurul badiah nye blog"
she's a lawyer
a model
yeeessss
bg aku almost perfect
sebab 
da la cun
comey
pandai lak tu

errrrrr
tringin nak jadi macam die
kah kah kah kah

and and and and
(bape banyak and daaaa~~)
i like and in love 
dgn one of her entry

ini memang sesuai untuk anti-buaya macam aku
ape lagi!!
g lah page die!

post signature

2 comments:

Nurulbadiah Lai said...

Ya Allah..thanks sgt2..
terharu giler..nak nanes..nak tisu..

actually this blog dah di follow lama dh kot..
coz bile tekan button follow..dah ade gambar nurul badiah kat atas tu..

thanks sgt2 dear

keep on blogging

Datin BERSERI said...

OMG!!!
kak nurul koment~~
aaaaa
lg la excited nie~~
woohoooo

smgt berkobar2 la nie~~