Friday, February 18, 2011

i am sara's 100th follower

ok ini agak melampau
one night 2 new entry
ahh suka aku la
da bosan taip je la pe pon
wweeerrrkkkk

masa ngah bosan2 td
check la my cbox
sbenarnye xleh check slalu sebab tenet slow 
so biler malam nie tengah2 laju nie
review la gak cbox
then
perasan cik sara nye link
so bukak la link tu

woooo
terharu la
ada orang wat entry bout me
koment my blog
hahahaha
memang aku mengalu-alu kan orang kritik aku
sebab aku pon xtaw pe yang aku melalut
and 
jadahnye aku taip pakai pakuk je letak kaler2
kadang2 rasa macam kap lam ya nga pon de gak~~

ok die bukan saje2 la nk buh aku nye link kat entry die
aku bukan la siti nurhaliza yang popular tu
but sebab aku 100th follower die
keh keh keh keh

citer nak gempak je!


ok meh letak note cikit2 erk bout ape yg die kata 
hhhmmmmm...~~


Follower ke-100. Beliau adalah..Datin BERSERI...nama blog beliau adalah Yong Aina. 
note:
yeeayyy aku follower ke 100 die..nmpak x die buh nama aku n blog aku!!
(mcm terencat je ayat aku)


. Simple tapi kemas
note:
kemas ke..hahah thanx2
(tp rasanya mcam giler serabut!)


Suka saya tengok
note:
trima kasih suka~~
(rasa terharu~~ =p)


Header beliau sanggggat comel ok.. Nak tahu? Urmm..pergi terjah sendiri..

note: 
comel ke?? hahaha...xde design pe2 pon tu maen pakuk je letak susun gambar tu...
nampak tak minion dari citer despicable me tuh~~comel ann

Entrie yang ditulis beliau sangat ceria
note:
xla ceria mana~~
(bajet humble)

Berwarna-warni. Saya pasti orangnya juga mesti happy go lucky
note:
kalerful nmpak kiut sikit orng x bosan ngan kaler2....sy memang happy go lucky..
mmber ckp budak skema pon leh jd bnyak cakap kalau lepak ngan saya...saya memang suka wat onar dimana2
(bajet peramah)

 Dalam satu entrie, beliau gunakan warna-warna pastel untuk tulisannya. Tidaklah menyakitkan mata untuk membaca.. Smooth and steady je..
note:
satu entry ke bnyk2 entry??hahahha
kalau sakit mata inform awal2 aww so yong xla ulang mistake lagi~heee =D
yeeeaahhhh smooth and steady~~~~

Thanks Datin, sudi follow saya..=D
note:
thanx juga follow yong~~
(satu lagi orng doa kan aku jd datin)





p/s: signature cik sara nie pon lebeyh kurang aku nye la~~
wwooohhhoooo
post signature

No comments: