Wednesday, February 9, 2011

privacy and si pengotor!

whats the point
its a disaster
(ok ayat ini xde kene ngene)
what idiot design this thing is a brilliant ...
(ape la da kata idiot pastu brilliant la plak..)
hahaha
okey~~ agak stress disini..
sebab itu ayat da macam kap lam ya nga mabuk~~
pernah x jumpa orang yang x hormat privacy orang laen..
maksud aku biler maen redah je masok bilik someone tu and lagak macam bilik sendiri and do anything yang die suka.



ooowwwhhhh
jauh kan lah aku dari orang mcm tu....
jikalau aku jumpa orang macam tu memang tepek2 aku bagi biar die rasa
(mmg agak kejam la)
cuba bayang kan if buat lah tengah berangan ala2 yuna depan cermin 
pastu orang masok je bilik x bagi salam or what 
kan dah malu kita..
(sbb ape contoh berangan, sebab aku mmg suka berangan)
kompemnye masa dorang masok kite akan wat muka seperti terkejut beruk mak yeh
kan kan kan kan kan
ala bebss kerat jari lah kalau korank tengah berangan pastu ada someone yang masok secara mengejut memang x muka berubah 1001% 
(lebeyh2 lah plak % die)
pleeezzzzz
mind someone privacy
haiyaa.....
itu bab x hormat privacy kite..
biler dah masok wat macam rumah die plak..
ok truely aku nk g taw..
aku x kesah kalau orang nk lepak dalam bilik aku..
but pleeezzzzz jangan step on my bed...
aaaaa
unacceptable ok!!
bayang kan ko pijak ape ntah kat lantai tu pastu ko pijak bed aku..
eeeuuuuwwww umpama aku tido atas lantai!!


and one more..
biler x step on my bed korang guling2 atas bed aku and then kaki nye kat bantal aku
OMG.....
lagi sangat sangat sangat sangat xleh trime..
ko pijak ape ntah pastu kaki ko kat bantal aku 
n aku plak tido kat bantal tu umpama kepala aku nie kat kaki ko~~~
uuueeewwwww 
xmo xmo xmo xmo xmo
bukan pentingkan diri but its a hygiene ok~~
huhh....
kalau aku de full auto security guard allert
 memang aku akan banned orang2 yang suka buat bnde yang aku x suka dari masuk dalam bilik aku..
kene scan mata, finger print, DNA and ape2 je lah yang leh sabit kan die nie  pengotor..
ok aku bukan lah perfectionist yang nak talk about hygiene tp i do care bout my room
especially my bed..
dont u ever mess with my bed~~
post signature

1 comment:

ct citct said...

hahahaha......baekk ar aina...