Sunday, February 20, 2011

another buaya!!

 PERHATIAN!!
entry ini ditaip bukan untuk melebel sapa2 ye
ianya ditaip sekadar luahan perasaan yang kacau bilau
wwweeeerrrkkkk =p
agak2 tak puas ati jangan baca!

last month
ada la sorank mamat nie
agak kekampungan ok
(bajet bandar lak aku nie)
menyatakan hasrat hati
 sy dah jatuh hati ngan awak 

hahahaha
ok!!
im not too stupid to believe
and this time i'll not be too naive lg
(apehal speak london pon aku x paham)

aku just cakap
if awak btol2 ikhlasawak kene tunggufor this time saya susah nak trime mana2 laki dalam life saya after what happen in my life

woooo
ayat macam giler putus asa ngan cinte je
tapi
memang ye pon

hey come on la 
korank kalau da wat mistake
xkan korank nak ulang silap lampau kan
(ayat bunga la weyh)

so~~
die jawab
ok, saya akan tunggu awak sampai awak bersedia untuk terima saya

at first~~
memang agak
woooowwww!!!
speechless 

ada gak ke lelaki yang sanggup menunggu perempuan sabegitu lama
sebab aku cakap ngan die
die kene tunggu aku complete study aku
die stuju!!
agak woww disitu

mula nye aku pikir
biar bonar nie dak kan
jumpa pon xpernah dah nyata hasrat cinta
peerrrrggghhhh
naseb la aku nie x mudah caya laki

last week
die kata
awak adik angkat saya minx saya menyamar jadi BF die lanak jeles kan BF die

ok~~~~~
agak pelik disini
menyamar je la
do i look i care!!
so memang btol dalam relation
dorank inrelationship

bagi aku
WHAT EVER!!
in this time die try yakin kan aku
dorank tu adek bradek angkat
ok FINE~~
WHAT EVER LA WEYH!!

pastu tadi 
bangang x bangang la mamat nie
die leh post kat wall die
aku rasa dah inlove la ngan minah nie
kawan die tanye sapa??
die jawab
yg dalam relation aku nie~~

????????????????
hahahaha
another buaya la weyhh

kalau dah lelaki tu memang lah lelaki forever
xleh hidup without girl
desperate yang teramat la weyh

then tadi die cakap
i love you kat aku

aku sambung
friendwe are friend~~forever no matter what happen we will friend only
not more than that

aku xtaw la die leh accept or x
bagi aku
LANTAK LA WEYH!!

aku memang skang nie
100 fully percent x percaya lelaki weyh!!
janji-janji sampah yang bakal die tabur
huhhh
memang bau busuk die
peeeerrrggghhhhh
susah weyhh nak ilang

member aku pon dah kene
itu story laen post erk aku taip~~
heee
p/s: sapa terasa sory ye !!!
post signature

No comments: