Monday, January 24, 2011

kekasih ku tunang orang??

hey lama x menaip 
hehe
busy sikit la skang nie
actually tengah layan sedeyh
kuang kuang kuang
and aku juga bersedeyh untuk sahabat ku
last week memang aku berkabung untuk diri aku
and kawan aku kontek aku story mory ngan aku bout him
very very very sad
tears out
ok..aku akan gelar kan kawan aku nie mr.A 
dan aweks die ms.Q
as aku maklum memang mr.A ngan ms.Q ada prob
and as aku maklum juga dorank da break
memang curios 
sbb dorank look like a very loving couple 
and end up to break
last week.
masa aku tidor petang
(tido sebab penat sangat)
mr.A mesej aku and taip
"aku da taw da napa 'ms.Q' tinggal kan aku..sebab die dah tunang"
OMG
sedeyh nye
why it happens..
mr.A sedeyh sangat....
aku yang memang dalam mood sedeyh pon turut sedeyh
aku tros segar lepas baca je mesej tu
aku tros mesej
mr.A kata mak ms.Q tak suka die
sebab mr.A nie xde masa depan..
kenapa la mak ms.Q tu pikiran macam orang zaman batu
kenapa aku leh cakap macam tu..
sebab mr.A nie study kat MIAT.
adoii
bukan senang rasanye nak masuk MIAT
huhhh..
and mr.A cakap ngan aku die nak stop study nanti
sebab die sambung study pon sebab kan ms.Q
so die kata no point nak sambung study lagi
ohhhh come on la...
aku cakap ngan mr.A
"kalau ko study ko dah buat kan mak ms.Q menang.xkn ko kan ko nak biar kan ape mak die menang"
hmmm...
kenapa banyak story2 sedeyh semenjak 2 nie..
aku pon lebeyh kurang
huhhh
xpe..
i dont need a man
(bak kata pussycat doll)
i'll survive and try to be strong
alaaa..he dump me and aku taw KARMA tu wujud..
dont have to worry..
because
kuda bukan seekor
toooiinnkkk



gambar untuk previous entry blom siap proses la..
our editor busy..
hehehe


post signature

No comments: