Tuesday, January 11, 2011

i'm leaving the age of teen..am i??

tadi aku koment2 di FB..
koment dengan ejoy..
isu nye pasal  ini~~
||
\/


kitorank koment2 la ngan gmbar nie
and ada lagi sorank nie pon koment jugak
so aku ingat tu kawan ejoy
n ejoy ingat tu kawan aku
kitorank koment mcm da lama kawan
padahal yg kenal each other cuma aku n ejoy je
aku pon dgn confident nye kat imbox 
aku g taw yang member die tu leh tahan la gak..
then ejoy cakap
"tu bukan kawan aku la"
????????????
hahaha
then aku bukak la profile mamat tu
uhhh
dak  GMi gak ke
junior kitorank~~
tp die nye DOB die 1990
so aku get excited to know him and aku add
gediks kan aku
aku ckp dalam hati
uhhhh umur die 21
not bad..
sesuai la tu..
hahaha
but then aku rasa ada yang x kene la ngan angka 21 tu
DOB die stahun je tua dari aku nape rasa angka tu besar sangat erk
laaaa
aku lupa umur aku da masok 20 la
so unbelievable
im leaving the ...teen year
ohh
i can't face it...
what ever
after this if people ask me
how old are you?
aku akan jawab 18 or 19
series aku x sedia dgn angka dua tu..
it's really shame me~~
padahal xde bende pon nk shame kan
tp it is~~
aku xmo ke angka 20
aku takot jadi andartu
wuuuuaaaaaa!!

p/s: motive ayat2 terakhir tu nk g taw yang aky br je naek single
but not available ..
heee
post signature

No comments: