Monday, January 17, 2011

baju kurung n bajet model+pro-photographer

this is story bout' a girl who pretend to be pro-photographer 
and
her friend who pretend to be superb super models
why???
asking??
hehehehe
semalam ape mimpi ntah 
aku and the geng berbaju kurung
(bajet wanita melayu terakhir)
ke alamanda..
wahahahaha
so kitorank nak tangkap gambar
jadi xmo la guna camera biasa aku tu
nanti x lawa pulak
hehehehe
jadi kami menjemput encik zulkhairi a.k.a. ejoy
datang membawa camera nye yang super duper superb
(bagi aku je sebab camera aku cikai)
tetapi..
naseb baek la ejoy nie super duper sporting
(super duper lagi bosan lak korank bace ann)
aku gantung camera tu kat leher snap-snap here and there
waaaa....aku suka
aku dapat satu gambar yang super duper superb 
(super duper lagi..haiishhh)
yang modelnye adalah hidayah, baizura and nabihah
(sumenye prasan super model)
memang terbaek la
bayangkan first time bermain ngan camera dslr
aku da leh dapat shot yang cun2
(puji diri sendiri..weerrkkkk =p)
masa syok2 snap-snap dangan baju kurung
ada permintaan dari tourist nie nak tangkap gambar ngan kitorank
waaaaa.................
super duper laa...
(ok aku pon naek meluat bace super duper)
da macam pakai suit maskot da....
hahahaha
tp puas la...
yang kesian kite punye owner camera arr
kalau da suma pempuan2 nie syok posing.
nak dapat kan syot terbaek
(padahal mcm kayu je)
handbag suma kami serah kan kepada encik ejoy
hehehehe
sian die nampak macam kene buli je
beg selimpang kiri kanan...
(sumpah kitorank xde niat nak buli tp die sorank je yang free hand time tu)
owhhh
korank mesti pikir xkan posing kat alamanda kan??
kitorank posing2 ala2 maut suma kat dataran putrajaya
nice view bebbb~~
(taip mcm aku sorank je pernah g)
BTW..thanks ejoy
sebab bagi pinjam camera ko tu
(xmo pkai super duper dah)
gambar xdapat nak upload lagi sebab belum proses

tunggu next post yong masok kan gambar2
yang super duper superb tu errkkk
(last super duper..=p)

TUNGGU~~~~
post signature

1 comment:

nOra said...

ti da siap gambr tue wat entry br cpt2 ye...hehehe