Tuesday, December 14, 2010

birthday party with orphan~~

eheemm2..
ok2 da nk start citer nie..
weeee
ari sabtu ari tu
pak teh ajak g birthday party.
what??
BIRTHDAY PARTY
weehuuu
lama rasa nye x merasa ke birthday party..
yang pling latest pon kat asrama arr
huhh
x mcm birthday party langsung..
kene blasah ngan tepung
haishh
ok2 back to the birthday party td

sampai2 je 
dah start da rupanye..
ok pakteh aku nie bukak rumah anak yatim
nama nye
Rumah Bakti Nur Syaheera..
pakteh memang baek..
so die wat birthday party
untuk 2 orang anaknye
aina syaheera n ain athirah
yup2
yang sornk tu mmg nama die sama ngan aku
pakteh hired orng untuk decoration
actually
pakteh wat kecik2 je
sbenarnye nk hiburkan 
anak2 yatim tu..
and jemput la saudare2 dekat
memang x ramai..
tp meriah
dengan kehadiran
princess luna
?????
hahaha
dalam pekej decoration tu dornk kasi la skali princess
untuk memeriahkan lagi party
banyak game LUNA tu wat
and paling seronok
suma dapat hadiah
(anak2 yatim tu je arr)
ada yang sampai x cukup tangan nk bawak hadiah
ada game nie memang kalakar
'touch the colour'
LUNA tu sebut je kaler ape2 yang die nk
pastu budak2 tu kene amik and bawak kat die
ada ke si LUNA tu sebut hitam
kebetulan aku pakai bj kaler itam
dah arr tengah mkn masa tu
habis kene tarik ngan budak2
hehe
tp seronok
satu lagi game yang bengong
'treasure hunt'
adoii
si LUNA tu soh cr barang la plak
paling klakar
aku tengah makan nie
soh cr duet 50sen arr
lipstick la, blackberry la
belt la
sumpah aku nye handbag kene geledah
hahaha
merebut2
yang belt tu aku x kasi 
sebab~~
xkan aku nk bukak belt aku kat orang ramai
haishh
keje giler
bapak aku ye die bukak
hahaha
2 orng je sukarela bukak belt
bapak n kak wani nye husband
kak wani nie spupu aku n 
guardian dorank nie

lepas game habis
potong kek
yeeaayyy
actually masa sampai ingat satu je birthday girl
rupanye 2
so de 2 kek
nyumm2
lps potong kek 
sesi pose maut la
kecik besar tua muda
haahhh
suma lantak pose2 nye
sengeh sampai ketelinga


lps potong kek aku g satu sudut 
bersama2 dengan ain2 sekelian
(anak pakteh suma ain)
bergosip!!
hahaha
gelak berterabur 
kutuk orang x ingat dunia..
weeee

tp x sempat habiskan citer
bapak n ibu dah panggil balik
sbb nak pegi seremban
ziarah makcik aku br blik haji
hehehe
...............................................................

nie moment2 yang sempat aku capture



bow besar tu la AINA SYAHEERA
..........................................


memang susah nk mkn bende tu.
besar giler.
.......................................................


itu la 
BIRTHDAY GIRLS
.........................................


itu ain syahira n makteh
(ain syahira n aina syaheera orng yng berbeza)
...................................



ain & ain
jiha n eira
...........................................


ini lah antara gambar ngan anak yatim
.....................................................



ini gambar pose2 x menjadi
....................................................



ini antara game tu
kalau perasan kat blakang tu de minah pakai dress putih
itulah
'PRINCESS LUNA'
hehehe
..........................................


kalau korank perasan tabung derma anak2 yatim kat kedai2 makan or ape2 kedai arr
haa
itulah dorank
nk cari dana untuk dorank

PERTUBUHAN KEBAJIKAN NUR SYAHEERA KUALA LUMPUR
No. AC: 564856111166 di MAYBANK

.
.
.
.
finish 

1 comment:

Cik Tetra said...

waa seronoknye g umah anak yatim,,,,seronok tgk diorang gembira,, :))