Friday, December 17, 2010

Andalus night~~

jumaat lepas aku kol bff aku
and then
new news came out 
pasal one of our friends
will going to mekah la
hahhaha
and
tarraaaa
it is anip
so umar plan nk wat gathering sebelum 
si popo tu berangkat ke mekah
(popo tu nama FB die)
and azyan arrange place
place nye di ANDALUS kl
weee
syiookk doowwhh

ok 
story b4 sampai ke andalus tu mcm nie
aku pernah sekali je sampai ke andalus
so mlm semalam aku lupa arr simpang masok die
yang aku taw kat jln ampang je
so sesat barat la aku and azyan
masalah nye azyan yang arrange tempat
tp 
die pon x taw kat mana
adooiii
sengal pon ada
so aku pon suh la azyan kol si popo tu
ok nie first kol dornk nye conversation:

azyan: anip ko taw x simpang masok ke andalus
anip: err.......x ingat arr
azyan:habis tu macam ne ko nk datng andalus nie
anip:err.......aku dah sampai situ baru aku ingat jalan
(sengal tol die nie..haishhh~~)
azyan:ko nie sengal la..xpe2 kitornk try cari

so
aku n azyan pon meneruskan sesat kami kat area kawasan perumahan
 masok mana ntah..
lalu ikot kedutaan2 nye umah
haisshhh
tp masa tu sempat gak arr aku n azyan berangan nk duk umah besar2
hahhaha
(kuat berangan merancang masa depan)
 tibe2 je anip kol
dengan konfiden azyan angkat
(kot2 die dah ingat simpang masok tu)

anip:weyhh
azyan:haaa
anip:ko dah jmpa jln blom
azyan:blom..ko da ingat jlan blom
anip:haa......ko ada tak jmpa balai polis kat jalan ampang tu
azyan:(dengan konfiden n xcted) haaa taw2
(aku pon lbeyh kuang la..ingat kan die suh masok ikot simpang situ ke ape rupanye)
~~~~
anip: ko pergi balai polis tu pastu ko tanye arr mana andalus
azyan & aku:??????????????????
(tak ke sengal jawapan die tu..rasa nak bunuh diri je)

kitorank memang bantai gelak arr lps tu
hahahaha
anip n umar tu memang dari skool lagi klakar n bit2 sengal
aku and azyan x terpikir pon die akan kuar kan ayat tu
haishh
pastu aku baru teringat
ibu pernah cakap
nak g andalus lalu sblah shell
kitornk pon branie mati 
kuar balik ke jlan ampang and ikut je shell
and tross je~~~
sampai la jugak akhirnye
amin~~
kitornk sampai pon sebab menebalkan muka 
tanye pakguard yang jaga umah banglo kat area tu
da arr satu patah haram x paham
then jln sikit lagi jmpa la budak2 ngah melepak
so die pon bagi direction yang btol

sampai la gak~~~
huhuhu
tp si popo2 tu x sampai lagi
tunggu la jap sambil tu kitorank makan dulu
(sbb tkot nnti dornk blasah kitornk nye)
hehhehe
sorry u guys..
aku ingat umar n anip je
rupanye dorank bawak acap sekali
acap nie pon geng2 dorank
so go on je la
hehehe

sejarah perkenalan kitorank:-

actually dorank tu tua stahun dari kitorank
anip n umar pernah kapel ngan mmber2 aku
tpo jodoh x panjang tp dornk still kawan
and kitorank ok ngan dornk
aku kenal dornk pon setahun je
pastu aku pondah skool teknik
dornk still stick kat skool lama
tp kitorank still contact
heeee
friend till end..


dari kiri: umar, anip & acap
........................................


wat2 pandang tempat laen la plak
ngade~~
.............................................................


dah ready nk capture tp maloo2
............................................................

ni la azyan yang mereng gak
hahahaha






b4 that...
ANDALUS tu restoran arab kat area2 kl nie
agak popular gak arr
shesha die pon murah
RM6 je
waaahhh




post signature

No comments: