Monday, October 4, 2010

mood hari nie berubah drastik giler~~~

hari nie bngon tido dengan azam br..
maw kelas pukul 7.45am
agak lambat arr gerak dr bilik 
so nk jimat kan masa.....
aku naek kete n biha sampai cafe wakdol je....
pastu jalan la kaki...
nak xcersice kata nye....
xpe2
jalan je...
dalam klass digital...
atfirst suma berjalan dengan lancar...
sampai aku dapat call dr ibu..
mula2 x angkat sbb TTO tu da ckp....
NO HANDPHONE IN MY CLASS!!
so aku pon biar kan call tu smpai aku dapat ruang aku pg toilet..
kat toilet aku call la ibu...
and the news is...
"yong, uda dah xde..uda dah meninggal pagi td"
terkejut nye aku~~
mmg uda sakit tenat...
she's looking so ill..
tp mmg patut allah tarik nyawa die..
sbb x sanggup tengok die terseksa sakit macam tu kat hospital.
aku pon back tio the class n mintak permission miss tu utk xcuse klass die
nasib baek la miss tu ok~~~
aku pon blik asrama siap2..
haaaaaa...
one more!!!
naseb baek la bawak bju kurung...
kalau x xkn la nk ber jeans ke majlis orng meninggal..
heheheheh
sampai je pulau indah suma dah ready nk kebumi kan..
aku sempat gak arr cium arwah...
badan die sejuk sngt...
aku x dapt tahan air mata..
sian tengok anak2 die..
kecik2 lagi..
hmm....
arwah pon dah slamat kebumi kan...
aku doa kan die ditempat kan bersama orang2 beriman
amin

No comments: