Monday, October 25, 2010

lagenda budak setan??? WTH~~

OK 
this entri xde kene mengena pasal movie or the series lagenda budak setan (LBS)
ok2 nk start story nie..
hehehe..
ingat x lagi entri aku pasal minah sewel bajet ilang ingatan..
yes that girl..
actually mmg that sewel girl satu klass ngan aku kat kolej nie..
OMG 
boleh x bayang kan..
AND...
satu kolej dah mula bercerite tentang sisewel tu~
kan die kata die ilang ingatan..
but the wierdo thing is 
she came to the class this morning..
ahaaa
so now die dah ingat semula la kan..
weeee
kene kutuk je die tu skang nie...
yang paling x leh bla
bile aku n classmate blik dr break td nk naek lif
then tengah berdiri tu nmpak lak minah tu
plahan2 kitornk kuar n lri ke lif blakang..
even jauh kitorank sanggup asal x naek satu lif ngan die..
dornk kata 
"takot berjangkit"
hahha
n pling sian biler
"sapa jadi balak die nnti jadi macam lagenda budak setan"
hahah
and aku balas
"ok lah tu sbb nnti die wat plastic surgery..kot2 leh lawa pas nie"
hahahha
and aku dah start jd jahat balik~~
sian minah tu..
drama die tu terbawak2 sampai ari nie 
no ones believe on her..
sapa nak percaya kat minah yang mmg psiko~~
hahaha

p/s: ada x sape2 volunteer nk jadi hero utk this typical girl~~
hilang ingatan tp pg clubing~~
haishh...

1 comment:

leyna said...

we.....hak..hak adal la..magsa baru dye tu..anjung dye leh jadi hero..hak..hak