Friday, September 17, 2010

♥ raya + reunion ♥

♥kisah raya bersama kawan2♥
I Love My Friends

raya tahun nie giler bermakna.. a week before suma kawan2 pulang ke lubuk masing2, aku dapat hang out ngan dornk..each day full of reunion..rindoo dorank gilerr nye..biler dah gather kemain suma citer lama bukak..

ngan kawan2 je aku boleh tersenyum lebar sampai boleh kejang mulut.. kalau gelak tu jgn cite arr klcc pon leh runtuh kalau dah ramai2 gelak..kawan smk pandan mewah n sm teknik gombak dorank suma happening giler..hmm..raya je aku rasa boleh kumpul macam nie.. sbb biler raya suma cuti..kalau nk tunggu cuti sem plak jgn harap arr. ada yang cuti awal ada yang lmbat haishh....tp aku x kesah yg penting minggu nie penuh ngan suka..walau ada sedikit prob dalam arrangement nk g reunion ari tu.. kalau boleh nk hari2 jmpa dornk..hahaha
smlam wat mkn2 utk mmber2.. ramai gak arr yg datang 3 kali masak..nk masuk kali keempat aku beli je xlarat arr nk masak..sory my dear faizal...datng kene makan masakan bungkus je..hehehehe...thanx suma yng datang beraya kat umah aku smlam..seronok dapat jmpa kawan2 lama..
thanx for the great wonderful day to:-
n kawan2 laen
♥sayang korank♥

15 sept 2010
14 sept 2010

14 sept 2010

14 sept 2010



No comments: